.

.

piątek, 27 grudnia 2013

Święta, święta, i po świętach...

Hej ;)
te święta tak szybko minęły...
nie lubię świąt ale w tym roku były nawet spoko (oprócz mojej choroby) :D
Dostałam gitarę elektryczną xp
i to był najlepszy prezent od kilku lat :o
A CO WY DOSTALIŚCIE? ;d
Już nie długo sylwester a 3 dni po nim będą moje urodziny :D xD przyjeżdża do mnie koleżanka i jak dobrze pójdzie to pójdziemy do kolegi na sylwestra, chociaż bardzo w to wątpię :/ ale trudno :d w domu może też znajdą się jakieś zajęcia :D
może w końcu wstawię jakieś moje zdjęcia xD
Moja była przyjaciółka znowu próbuje zdobyć moje zaufanie, ojj nie da rady XD




No to ja kończę :)









2 komentarze:

  1. gratuluję gitary , ja też właśnie chciałam ją dostać , ale niestety na pewno nie na ten rok ;/ . Jeśli chcesz wiedzieć jakie prezenty dostałam , to zapraszam do siebie http://pamietniknatalie.blogspot.com/ Ja już skomentowałam i zaobserwowałam ;) Liczę na rewanż.

    OdpowiedzUsuń
  2. :) Dostałam gitarę na poprzednią gwiazdkę, teraz chciałam perkusje, ale... :( niedostałam xD Pozdro. 600
    http://slodkiflirtlenna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń